Monday 23 July 2012

Kembalikan hati ku

Ya Allah...
Sungguh sehingga saat ini aku menderita...
Sakit x tertahan...Ya Allah andai ini dugaan yg Engkau berikan buat ku atas balasan segala dosa-dosa ku...
Aku redha...Aku mohon kepada mu Allah..jgn lh Engkau menduga ku di luar keampuan ku...

Kembalikanlah hati ku...sungguh aku syg n rindu kn mu...
tp aku xsanggup...mungkin Jodoh sy bukan tertulis utk awk...

Aku ingin lesap dr kehidupan awk...tp aku x mampu...
sebab...stp kali aku cuba membawa diri jauh dari kehidupan dan setiap kali itu lh awk akan muncul...
Dan setiap kali itu lh aku akan memikirkan yg awk masi memerlukan sy...Dan setiap kali itu lh aku xsanggup utk menyakitkan perasaan awk...sedangkan awk bukan milik sy lg...

Awk...
sumpah aku menderita...
kadang kala perasaan benci pd diri sendiri wujud dlm diri...
Perasaan dendam juga akan hadir...sy takut sgt2...andai...:'(
Aku x mampu utk terus memelihara hati...

Kenapa..mengapa masih harus menanti sesuatu yg memang da pasti bukan utk kita...
Kenapa sy masi terperangkap dengan perasaan sendiri...

sakit..sakit..sakit hanya sy je yg merasakan...


No comments:

Post a Comment