Thursday 2 August 2012

Menderita dalam senyuman

Awk sudah semakin bahagia...:) aku tersenyum puas...
Tapi adakah hati ini sudah redha untuk melepaskan awk pergi...
Kadang-kadang..aku terfikir ..kenapa aku masih merindui dan mengharapkan awk kembali dalam hidup ku...
Sedangkan awk sudah meminta untuk aku melupakan mu...

Sungguh aku menderita dalam senyuman...
Sungguh aku sakit bila memikirkan awk sudah bahagia dengan pilihan awk...
Tp kenapa..mengapa..perasaan itu wujud dalam hati ku...
Mungkinkah aku cemburu dengan kebahagian awk...
Mungkinkah aku juga layak untuk bahagia seperti awk...Tp...
Bila?? Siapa??

Ya Allah...
Berikanlah aku sekeping hati yang Tabah
Berikanlah aku sekeping hati yang bersih...
Berikanlah aku sekeping hati yang sabar...
Berikanlah aku sekeping hati yang redha...
Dengan Ketentuan-Mu

Janganlah Engkau memberikan aku dugaan diluar kemampuan ku...
Ya Allah...Aku redha dengan ketentuan-Mu.

Amin.


No comments:

Post a Comment