Friday 29 June 2012

7 Lafas Niat Menjadi Anda Insan Yang Luar biasa & Istimewa

1.
Aku berjanji pada hari ini akan menjadi hamba Allah yang taat - Aku dengar dan aku patuh.
2.
Pada hari ini aku hapuskan segala kemarahan yang ada melainkan marahku apabila Allah marah terhadap perbuatan mungkar.
3.
Pada hari ini aku akan menghapuskan kebimbangan dan kerisauan ku kerana semuanya Allah telah Qada dan Qadarkan semuanya adalah baik untukku.
4.
Pada hari ini aku akan sentiasa memanjatkan syukur pada Allah dan berterima kasih pada manusia kerana Allah akan tambahkan nikmat atasku.
5.
Mulai hari ini aku bebaskan segala tekanan yang aku rasa kerana dengan mengingati Allah hati ku menjadi tenang dan tentram.
6.
Pada hari ini aku akan melakukan kerja dengan amanah dan jujur kerana Allah hati ku menjadi tenang dan tenteram.
7.
Pada hari ini aku akan lakukan kebaikan dan menyayangi pada semua orang di sekelilingku.

No comments:

Post a Comment