Monday 4 June 2012

Andai...

Andai masa boleh di undurkan semula...
Aku lebih rela untuk tidak mengenali mu...

Andai masa boleh di undurkan semula...
Aku tidak akan memilih untuk menyakitkan perasaan org lain...

Andai masa boleh di undurkan semula...
Aku tidak akan membenarkan siapa2 untuk mencuri hati ku...

Andai masa boleh di undurkan semula...
Aku tidak akan mencipta apa2 kenangan yg akan membuatkan aku terus mengingati mu...

Andai masa boleh di undurkan semula...
Aku tidak akan benarkan hati ini tersasul menyatakan, aku sayang pada mu...
Aku juga tidak akan benarkan hati ini jatuh hati padamu...

Sebab...
Sekarang aku sedar...semua ini sungguh menyakitkan...
Tp. aku sllu mendoakan...yg awk akan terus bahagia...

-luahan lubuk hati-



Titik perkenalan kita...;-D 

* Awk ; "Awak jgn marah ekk..sy lukis x cantik..."
* Awk ; "Awak jgn marah ekk...sy xpandai melukis..."
* sy     ; "X pe lukis je" [ati happy]...;-D

1 comment: